2015. november 23., hétfő

Frissítésről

Sziasztok!

Mint arról bizonyára már értesültetek, jön a TH11, és rengeteg újdonság, aminek a hivatalos kiszivárogtatását ma (2015.11.23.) kezdte a Supercell. Ebben a bejegyzésben fogom közzétenni a várható újdonságokat/módosításokat, ezért célszerű naponta látogatni a blogot.


2015.12.07.
Sneak Peek XIII
Eagle Artillery (Sas tüzérség)
Az Eagle Artillery hatótávja szinte korlátlan, a legkeményebb ellenségeket veszi célba robbanó lövedékeivel. Ugyanakkor mindaddig nem aktiválódik, amíg nagy mennyiségű egység nem kerül bevetésre.
Az Eagle Artillery maximális szintje 2.

2015.12.06.
Sneak Peek XII
Grand Warden (védelem)
Amikor védekezik a Grand Warden szoborrá változik, és védelemnem számít. A védelmi épületeket támadó egységek így őt is célba vehetik. Az aurája védekezéskor a hősök, CC egységek, skeleton csapdák éltpontját növeli.
A maximális háborús zsákmány TH11-től 660000 Gold/Elixir, 3600 Dark Elixir (és erre jönnek a klán perk-ök).

2015.12.05.
Sneak Peek XI
Grand Warden (támadás)
Bemutatkozik az új hős a játékban, ami a Grand Warden nevet kapta. Elixírből fejleszthető, maximum szintje 20. A támadások során a saját sebzése alacsony (maxon 110 Dps), viszont a hatósugarában tartózkodó egyéb egységeidre hat. Beállítható, hogy a légi vagy a földi egységeidre legyen hatással. Át tud menni a falakon. A hős körül látható narancs színű kör a GW aurája. Az az egységed, aki ebben az aurában tartózkodik extra életerőt kap, viszont amint elhagyja a hős auráját, ez a plusz elmúlik.
Speciális képesége az Eternal Tone. Képességét felhasználva az aurája alatt található egységek sebezhetetlenné válnak az ellenséges védelmek számára, és az inferno tower gyógyítás blokkoló hatása sem érvényesül a képesség hatása alatt. A spring trapek viszont ilyenkor is hatnak az egységeidre.
Ha a GW légi módban van, az ellenséges légi csapdák és légvédelmek célpontja lehet.

2015.12.04.
Sneak Peek X
2 új achievement érkezik, az eagle artillery elpusztításáról és varázslat adakozásról.
Több healer azonos célpontra vonatkozó hatása csökken. (A hatótáv nem változik.)


2015.12.03.
Sneak Peek IX
A witch is kap fejlődési lehetőséget 3-as szintre.
A TH10-en a [Next] költsége 900 aranyra mérséklődik.

2015.12.02.
Sneak Peek VIII
Bemutatjuk a 7. szintű miniont.
A boost mostantól 5 gem/óra. (Hero, barrack, spell factory)
2015.12.01.
Sneak Peek VII
Új védelmi épületek TH 11-en.
* Cannon
* Archer Tower
* Wizard Tower
* X-Bow
A Freeze spell első szintje elérhető TH 9-en.

2015. 11. 30.
Sneak Peek VI
Hanarosan jön:
* Wizard Tower 9es szint
* Laboratory 9es szint
* Gold Storage 12es szint
* Elixir Storage 12es szint
Ha legalább 1 percet töltesz el a felhőben, hangjelzést kapsz, amikor ellenfelet találsz, vagy amikor a Retry gomb megjelenik.

2015. 11. 29.
Sneak Peek V
A Klán kastély 4. szintjétől mostantól kérhető/adható egy sötét varázslat (Dark Spell) a klántársaknak. 
Az új adakozás menü mutatja, hogy mit kapott eddig a kérés tulajdonosa.
A biztonsági zóna a [Next] gomb körül megnövelésre kerül, hogy megakadályozzuk a balesetszerű egység lerakást ellenfélkeresés közben.

2015. 11. 28.
Sneak Peak IV
Növekszik a falvad főnök! Így igaz, kiterjesztjük a falu területét. De nem aggódj, mert a támadási időt is megtoldjuk 30 másodperccel (multiplayerben és clan warban egyaránt).
Megjegyzés: Azok a tereptárgyak amelyek a falu szélén vannak (akár rajta, akár csak érintve azt) az új határral együtt mozognak.
A háború előkészületi napja 23 órára csökken.

2015. 11. 26.
(Összefoglaló)
Változások az eddigiekhez képest:
* Akkor nem jár pajzs ha a támadó nem használta el serege legalább harmadát (fele helyett)
* Mindegyik Champion ligában 30 perc lesz az ingyenes Villague Guard (15 perc helyett.)
További változások:
* Az csapdák élesítési költsége átlagosan 75%-kal csökken.
* Az X-bow újratöltési költsége átlagosan 70%-kal csökken.
* A játékból való kilépésedet követően 5 percig nem vagy támadható (eddig 1 perc volt.)

2015. 11. 25.
Sneak Peak III
A Town Hall mint célpont
* A zsákmány megoszlik a Town Hall és a tárolók között (de az összes zsákmány nem változik).
* A TH egy elixír és aranytárolónak, illetve 1/4 dark elixír tárolónak felel meg.
* A TH-ból csak akkor nyerhető ki zsákmány, ha az teljesen elpusztul.
* A TH arany, elixír és dark elixír kapacitása a szintjével együtt nő.
* A TH és a CC mostantól nyersanyag épületnek számítanak, így a goblinok célpontul választhatják.
Liga Bónuszok
* Minden liga bónusz jelentősen emelkedik.
* A Liga bónusz a pusztítás százaléka szerint jár győztes támadások után.
* A teljes liga bónusz 70%-os pusztítás esetén szerezhető meg.
Szerezhető kupák száma
* Azoktól a játékosoktól akiknek kevesebb kupája van nálad az eddiginél több kupát szerezhetsz a teljes kupamennyiség függvényében.
* Azoktól a játékosoktól akiknek több kupája van nálad az eddiginél kevesebb kupát szerezhetsz a teljes kupamennyiség függvényében.
Multiplayer ellenfélkeresés
* Az elhozható zsákmány mennyisége enyhén növekszik TH6-10 között.
* Egy TH szinttel alacsonyabb célpontoktól egy kicsivel kevesebb zsákmány hozható el.
* Az ellenfélkeresés kisebb eséllyel ad olyan célpontot, amely TH szintje kettővel eltér a tiédtől (Champion liga alatt).

2015.11.24.:
Sneak Peak II
Village Guard (Faluőr):
* A faluőr hatóideje alatt a falvad online-nak számít akkor is, ha egy bezárod a játékot, vagy lekapcsolódsz a netről.
* A faluőr hatása alatt büntetés nélkül lehet támadni.
* A faluőr automatikusan működésbe lép amint a pajzsod lejár.
* Naponta egyszer 10 gemért cserébe 2 óra extra faluőr idő vásárolható.
* A faluőr bármikor megszüntethető.
* Ha pajzsot veszel a boltból, a faluőr automatikusan megszűnik.
* Ha gyenge védelemből nem kapsz pajzsot, automatikusan 15 percre a faluőr hatása alá kerülsz, és a pihenőidő korlátja is ennyivel kitolódik.
Personal Break (Pihenőidő):
* 3 óra online idő vagy faluőr után 6 perc szünetet kell tartanod, ha nem áll pajzs hatása alatt.
* A 3 óra számolása csak az újabb pajzs megszerzése után indul újra.
* A 2 óra extra faluőr idő meghosszabbítja a 3 órás korlátot is ugyanennyivel.
* Pihenőidő 3 órás korlátjának számolása szünetel, de nem nullázódik karbantartási szünet esetén.
Faluőr időtartama ligától függően:
* Champion I és alatta: 15 perc.
* Titan III: 1 óra.
* Titan II: 2 óra.
* Titan I és Legend: 3 óra.

2015.11.23.:
Sneak Peak I:
Védelem:
* A TH megsemmisüléséért nem jár pajzs.
* 30% pusztításért 12 óra pajzs jár. 
* 60% pusztításért 14 óra pajzs jár.
* 90% pusztításért 16 óra pajzs jár. 
* Csak akkor jár pajzs, ha a támadó legalább serege 50%-át letette.
Támadás: 
* Támadhatsz amíg pajzs alatt vagy.
* Az ellenfél keresés nem csökkenti a pajzs időtartamát. 
* Minden támadás csökkenti a pajzs időtartamát. Az első 3 órával, a továbbiak ennél többel.

Folyt. köv. holnap.

Vezetőség

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Blog helyzete 2022 végén

 Kedves Érdeklődök!      Ez a bejegyzés kivételesen nem a klán régi tagjainak szól, hanem azoknak, akik érdeklődnek klánunk iránt, vagy éppe...